İngiliz grubun logosu, 26 Ekim'de yapılacak El Clasico'da erkekler birinci takımı ve 2 Kasım'da Eibar'a karşı oynanacak maçta kadınlar takımı tarafından giyilecek.
Çok yakında 26 Ekim'de yeni bir erkek futbolu Clásico'su geliyor ve son zamanlarda Spotify ile ortaklaşa gelenek haline geldiği gibi, bir kez daha spor ortaklıkları dünyasını sarsmaya hazırlanan Barça forması üzerindeki logoda bir değişiklik de olacak. Bu sefer Spotify ile birlikte seçilen grup, gezegendeki en büyük ve en ünlü pop-rock gruplarından biri olan Coldplay'den başkası değil. Sınırlı sayıda üretilen forma, kadın takımı tarafından 2 Kasım'da Eibar'a karşı oynayacakları maçta da giyilecek.
Formalarda yer alacak amblem, grubun 4 Ekim'de yayınlanan ve daha önceden Little Simz, Burna Boy, Elyanna ve TINI'nin yer aldığı 'feelslikeimfallinginlove' ve 'WE PRAY' adlı single'ları çıkaran onuncu albümü 'Moon Music'ten esinlendi.
Coldplay, Spotify'da her biri platformda bir milyar yayını geçen bir parça seti olan Spotify Billions Club'da 11 şarkıyla tüm zamanların en çok dinlenen İngiliz grubudur. Coldplay'in parçaları dünya çapında 100 milyondan fazla kullanıcı tarafından oluşturulan çalma listesinde yer almaktadır ve tüm Barça taraftarları şarkıları Viva la Vida'yı 2009'da bir dizi tarihi spor başarısının müziği haline geldiğinde erkekler birinci takımının zaferleriyle ilişkilendirir.
FC Barcelona gibi Coldplay de dünyanın dört bir yanından hayranları bir araya getiriyor. Bu an, insanlığın birliğini ve paylaşılan deneyimlerde hissedilen sevinci kutluyor. Grubun dünyanın dört bir yanından insanları nasıl bir araya getirdiğinin bir örneği olarak, FC Barcelona formasında yer alacak Moon Music logosu bir Coldplay hayranının tasarımından esinlenmiştir.
Özel yardım tişörtleri satışta
Bu ikonik logo değişikliklerinde her zamanki gibi, maç formasının iki özel versiyonu 18 Ekim Cuma gününden itibaren Barça Mağazaları'ndan ve kulübün e-ticaret platformundan satın alınabilecek. Ondan önce, ön satışlar için bir kayıt sayfası mevcut olacak; ön satış 17 Ekim Perşembe günü 23:30 CEST'den başlayarak, fiziksel mağazalar 18 Ekim Cuma günü 10:00 CEST'de açılana kadar devam edecek.
Sınırlı sayıda üretilenlerden biri, Coldplay logosu bulunan maç kalitesindeki formanın 1.899 adetinden oluşacak. Sadece 22 maç kalitesindeki birimden oluşan daha da özel bir üretimde logoda floresan efekti olacak ve her iki maçın da (Clásico ve Liga F maçı) başlangıç oyuncuları tarafından imzalanacak.
FC Barcelona, Spotify ve Coldplay de bu Cuma günü Barça Mağazaları ve kulübün e-ticaret sitesinden satın alınabilecek bir yaşam tarzı giyim serisini piyasaya sürecek. Bu ürünler arasında tişörtler, kapüşonlu üstler ve bir atkı gibi öğeler yer alacak ve Coldplay'in, Moon Music'inin grafik görüntülerini ve FC Barcelona ve Spotify'ın kurumsal unsurlarını birleştiren motifler yer alacak.
Spotify, Coldplay ve FC Barcelona, bu koleksiyonlardan elde edilen geliri BM Mülteci Ajansı ( UNHCR/ACNUR ) ve FC Barcelona Vakfı'nın ortak projesine bağışlayacak . FC Barcelona Vakfı ve UNHCR/ACNUR, sporun hayatları dönüştürme gücünü kabul ediyor.