.jpg)
2000’lerde doğdu, geleceğin sokakları için yeniden hayat buldu: Bu sezon adidas Originals, milenyumun başındaki en ikonik iki serisini – Teamgeist ve Megaride – yeni nesille buluşturuyor.
2006 yazının büyük futbol turnuvasında kullanılan top ve formaların desenleriyle tanıtılan Teamgeist, sahada ve sokakta stilin, tavrın ve kendini ifade etmenin sembolü haline geldi. 2006’ya özgü hatları günümüzün bol kesim formlarıyla harmanlayan koleksiyon; neon renkli eşofman takımları, şortlar, tişörtler, kapüşonlular ve daha fazlasıyla futbol mirasını yeniden canlandırıyor.

Megaride ise 2000’lerin orijinal vis-tech nostaljisini dinamik ayakkabı siluetleriyle günümüze taşıyor. adidas’ın imza niteliğindeki “açık tünel” orta taban teknolojisini popülerleştiren Megaride, koşu inovasyonunun zirvesi olarak tasarlanmış ve görsel çekiciliğe sahip yeni bir sneaker akımının öncüsü olmuştu. Şimdi dört farklı yorumuyla geri dönüyor: Megaride OG, Megaride 01, Megaride Ghostride ve Megaride S2. İkonik orta taban yapıları ve dokulu file saya tasarımlarıyla bu modeller; hızlı, futuristik ve hafif bir görünümü koruyor.

2000’lerin hikâyesini bugüne taşıyan kampanya ise süperstar futbolcu Lamine Yamal’ı öne çıkarıyor. 2007 doğumlu genç oyuncu, henüz 18 yaşında dünyanın en iyi futbolcularından biri olarak kabul ediliyor. Onun özgüveni ve sahadaki estetik dokunuşları, Megaride koleksiyonunun cesur, teknoloji ilhamlı tasarımlarıyla birebir örtüşüyor.